ЗаТрамвай | Интерсити
Где не мешало бы проложить контактную сеть для троллейбусов?

Автор Тема: Где не мешало бы проложить контактную сеть для троллейбусов?  (Прочитано 4639 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Пассажир

  • Гость
Реальный проект развития ТБ в Харькове
 - восстановить КС по Достоевского и вернуть ТБ 9
 - проложить КС от Косиора до метро "ХТЗ" и кинуть маршрут типа "ХТЗ - 12 апреля" А еще лучше продлить ТБ 45 до метро ХТЗ А если проложить КС по Луи Пастера, то получился бы маршрут "Зубарева - ХТЗ"
 - был бы выгодным маршрут "м. Героев Труда - Н. Ужвий" Но после открытия ст.м Дружбы Народов его придется закрыть

Оффлайн Orestas

  • Постоялец
  • ***
  • Сообщений: 178
http://transphoto.ru/photo/384906/ вот сдесь что написано? это шутка, или правда????

Оффлайн Slavon[KissFm]

  • Старожил
  • ****
  • Сообщений: 419
Quote (Orestas)
http://transphoto.ru/photo/384906/ вот сдесь что написано? это шутка, или правда????

 конечно же шутка!

Оффлайн Saturn

  • Старожил
  • ****
  • Сообщений: 530
Мои фантазии оказались не только моими... Фрагмент интервью из ХТ (http://gortransport.kharkov.ua/news/news.php?news_id=11724) ...Есть также проработки продления 2-го маршрута по поселку Жуковского. И хотя участок составит примерно 900-1000 метров, для этого необходимо 46 млрд. крб. Существует даже проект троллейбусной линии на Бабаи...

Оффлайн Saturn

  • Старожил
  • ****
  • Сообщений: 530
К сожалению, это так и осталось фантазией и проектом sad

Оффлайн ЗнайкА

  • Новичок
  • *
  • Сообщений: 1
эх, мечты))
 
  • Title');$('#uSpoilerd0EUmh').attr('class','uSpoilerClosed');}}" value="
  • Title"/>

  • Пассажир

    • Гость
    а можно просто кусочик на гамарника сделать, эфект тот же/

     по Моссковскому маршрутов нет, а в депо на хтз что так что так после шести одинаково.

    Пассажир

    • Гость
    Южный Вокзал - Полтавский шлях - Набережная

    Оффлайн Metallist_Ultras

    • Старожил
    • ****
    • Сообщений: 2534
    Quote (Пассажир)
    Южный Вокзал - Полтавский шлях - Набережная


     Зачем, если там есть трамвай?

    Пассажир

    • Гость
    Выдержки из Ген плана Харькова 2011г относительно существующей ситуации с троллейбусами и проэктной версии:

     1.2.3 Тролейбус
     Існуюча протяжність тролейбусних ліній по вісі вулиць станом на 01.01.2011 року складає – 115,0 км. Перевезення пасажирів здійснюється за 24 тролейбусними маршрутами характеристика яких наведена нижче в таблиці
     №
     п/п   № маршруту   Шлях прямування   Експлуатаційна швидкість, км/год
     1   1   Ст. м. «Маршала Жукова» – 28 мікрорайон   13
     2   2   Пр. Перемоги – пр. Жуковського   15
     3   3   Вул. Університетська – вул. 12 Квітня   12
     4   5   Вул. Університетська – Аеропорт   14
     5   6   Вул. університетська – станція Основа   14
     6   7   Вул. 12 квітня – Східний   14
     7   11   Пр. Дзюби – пл. Конституції   15
     8   12   Вул. Клочківська – вул. Рудика   16
     9   13   Кінний ринок – парк «Зустріч»   15
     10   18   Пл. Свободи – Лікарня   12
     11   19   602 мікрорайон – вул. Одеська   13
     12   20   602 мікрорайон – ст. м. «Московський проспект»   14
     13   24   Ст. м. «Академіка Барабашова» – 602 мікрорайон   14
     14   25   Ст. м. «Маршала Жукова» – бул. Б.Хмельницького   15
     15   27   Пр. Дзюби – вул. Новий бит   15
     16   31   Ст. м. «Московський проспект» – Північна Салтівка   16
     17   34   Вул. Героїв Праці – Східна Салтівка   12
     18   35   Вул. Одеська – Північна Салтівка   12
     19   36   Вул. 12 Квітня – ст. м. «Радянської армії»   15
     20   40   Пр. Перемоги – парк ім. Горького   15
     21   42   Вул. Героїв Праці – вул. Н. Ужвій   15
     22   45   Вул. 12 Квітня – вул. Зубарєва   14
     23   46   Вул. 12 Квітня – мікрорайон «Горизонт»   13
     24   63   Ст. м. «Академіка Барабашова» – станція Основа   16
     За звітний період 2011р. обсяг пасажироперевезень склав – 105,0 млн. пасажирів. Середня дальність поїздки – 4,6 км. Щільність тролейбусної мережі відносно забудованої частини міста – 0,53 км/км2.
     Тролейбусні лінії розташовані так, що обслуговують райони житлової забудови і відіграють роль підвізного транспорту до станцій метрополітену і промрайонів. Вони практично не вирішують прямих зв’язків з центром міста. Кінцеві зупинки – дотичні до центру. Всі маршрути тролейбусу умовно можливо розбити на п’ять угрупувань, які частково зв’язані, або зв’язані технологічними лініями:
     -   Олексіївка, Павлове поле, Померки – центр міста;
     -   Червоний Жовтень, Холодна гора, Нова Баварія – центр міста;
     -   Аеропорт, Основа – центр міста;
     -   Горизонт, Східний, Нові будинки – центр міста;
     -   Салтівський житловий масив – напрямок центру.
     Рухомість населення на тролейбусному транспорті – 115 поїздок на 1 мешканця за рік.
     За останні роки, в зв’язку з підготовкою м. Харкова до фінальної частини чемпіонату Європи з футболу Євро-2012, майже повністю оновлений рухомий склад тролейбусів, зношеність рухомого складу не перевищує 3-х років. Зупинки обладнують електронним табло, а рухомий склад GPS маячками для можливості отримання більш достовірної інформації про час очікування та прибуття рухомого складу.

    Добавлено (25.07.2012, 09:13)
    ---------------------------------------------
    2.2.3 Тролейбус
     Розвиток тролейбусної мережі передбачається:
     1. В центральній частині міста за умови реконструкції вуличної мережі та зняття трамвайних колій:
     -   вул. Клочковська, Піскунівський пров., спуск Пассіонарії, пл. Конституції, Московський пр., вул. Шевченка, вул. Червоноармійська.
     -   передбачено використання технологічної контактної мережі по вул. Карла Маркса і Кацарській з впровадженням одностороннього руху.
     2. Доповнення тролейбусної мережі міжрайонними дільницями у середній та периферійних зонах:
     -   подовження лінії від вул. Єлізарова, вул. Таганська з виходом на вул. Новгородську.
     -   нова лінія територією проектного центру від пр. Гагаріна до вул. Маліновського.
     -   лінія від Московського пр., по пр. Фрунзе до Салтівського шосе.
     3. Формування тролейбусної мережі на периферійних житлових масивах на радіальних магістралях, що поєднують нові віддалені житлові масиви з центром міста:
     -   подовження тролейбусної лінії по пр. Жуковського.
     -   нові лінії районів Північної Салтівки і Східної Салтівки.
     -   подовження по вул. Роганській та Олександра Зубарєва.
     4. Будівництво ліній по вул. Артилерійській, вул. Клочківській – по вул. Академіка Павлова, проектною магістраллю з виходом на вул. Шевченка.
     Намічено будівництво 75,0 км тролейбусних ліній, з ліквідацією тролейбусних ліній на вул. Кузнечна, пров. Соляниковський але за умови створення пішохідної зони центру.
     Довжина мережі на кінець розрахункового строку складатиме – 190,0 км. Щільність тролейбусних ліній – 1,8 км/км2.

     Источник - сайт городского головы Харькова.
     http://www.city.kharkov.ua/documents/43558.zip

     PS: Там же есть изменённая карта ген плана общего вида без указания транспортных потоков.


    Оффлайн Metallist_Ultras

    • Старожил
    • ****
    • Сообщений: 2534
    На этой карте вообще ничего не понятно, нет никаких схем движения общественного транспорта.

    Пассажир

    • Гость
    Это общая карта ген плана. Теоретически там должны прилагаться ещё карта-схема транспортных потоков и общественного транспорта, а так же ещё несколько карт-схем не относящихся к тематике данного сайта (теплообеспечения, электрообеспечения и прочих других) но в этом архиве их нет и где их найти я не знаю. Возможно их не выкладывали потому что такие данные являются секретными.

    Пассажир

    • Гость
    Всё время печатаете всякие страшилки. Они не совпадают с оф. сообщениями Например реконструкция пл. Розы Люксенбург с переносом трамвайной линии А в инф о ген. плане снятие тр. с Полтавского шл. Кто врёт????Почему нет связи с Дульфаном Пусть он расскажет Или проще стращать ?????

    Оффлайн kristalnacht

    • Постоялец
    • ***
    • Сообщений: 117
    Интересно почему еще в советские времена не было стрелок для поворота с Гв. Широнинцев на пр. 50 лет ВЛКСМ в сторону 602 мрн, мог бы быть интересный маршрут от Ком. Уборевича до 602 мкр-на.

    Оффлайн Metallist_Ultras

    • Старожил
    • ****
    • Сообщений: 2534
    Мне тоже интересно, но правда маршрут я бы сделал от 602-го до Героев труда.