Якщо з ходів, котрі визначені як швидкісні пасажирські прибрати вантажний рух, то танзитний вантаж піде кружним шляхом. А як бути із вантажем, який донедавна йшов на станції майбутнього швидкісного пасажирського ходу?
Невже будуть довозити автомобільчиками? Якиий в такому разі буде тариф на швидкісні поїзди, щоб компенсувати
не тільки підвищені витрати на купівлю нових закордонних електропоїздів, підвищені витрати на енергію, рейки, котрі частіше доведеться міняти, бо знос під швидкий рух допустимий менший, але й додаткові витрати на кружний пробіг вантажів та довоз кількаразово дорожчим автотранспортом. А в майбутньому нафта і надалі дорожчатиме.
Чи єкономічно доцільний такий швидкісний рух?